Dag 3

Oj va det går. Redan inne på dag 3 och jag har klarat mig bra. För er kanske det låter hur lätt som helst, men från att ha stoppat i sig gosig varje dag till att inte få äte en bit är ett stort steg! Och kan säga att det är svårt att hålla sig när tex mamma fyllde på skålen med sånna små choklad kulor med nötter i, så goda men jag stog emot! Det är nog lika svårt för dem som försöker sluta röka.. Nu förstår jag er. Och ni har det nog ännu svårare.. Ett tips som jag andvänder då jag blir sugen, gör något annat när du blir sugen. Som i går då när mamma fyllde skålen så gick ja in på mitt rum och rensade mina papper, bara man gör något! Eller stoppa in ett Floyd tuggumi i käften så blir tandläkaren glad också ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: