Dag 5 och andra advent!

Mitt godisförbud har börjat att gå åt det andra hållet.. tog en bit kexchoklad idag! men.. ja ska inte ge upp. en bit kexchoklad på 5 dagar, är ingenting emot en fet godispåse varje dag. Jag ska fan bli av med mitt beroende, och så ska det bli :) Det är bara att fortsätta.

Det var rätt jobbigt i fredags då mina sötnosar, Amanda och Bell kom in i rummet och bjöd mig på godis " Hanna, vill du ha godis?" .. det var jobbigt att säga emot dem, men de blev nog glada. Då fick ju dom mer ;) Så snäll kan ja va ibland!

Får väll se nu hur långtid det tar innan ja tar nästa godisbit.. hihi(a)
Postat av: Mandis

Oj, tänkte nt på att du har godisförbud:P Men det var bara bra att det blev mer till oss!!

2010-12-11 @ 20:28:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: