Godmorgon, godmorgon!

Idag har ja haft en timmas sovmorgon, UNDERBART!! Men min hund väcker mig ändå kvart i 6 /: Jobbigt som fan, och han ger sig absolut inte. Men närja väl gått upp så går han och lägger sig bland mina kuddar. Men det fick han inte idag för ja vart fett sur på honom ;)

På bussen idag ska ja börja läsa boken Inte han, någon som läst den? En riktigt tjock bok så vi får vell se hur lång tid det kommer att ta ^^,



Ikväll blir det plugga plugga plugga och sen ska ja o Carro gå våran runda!

Postat av: meli

Såg din kommentar på Fokis blogg: om du vill ladda upp en hel del videoklipp skulle jag rekomendera att du blir medlem på youtube, och lägger upp dem där. Sen är det bara att kopiera hotmail-koden och klistra in på bloggen fast man måste trycka på knappen "ändra redigerare" vilket är precis under där du skriver ditt inlägg! :)

2010-02-11 @ 16:55:36
URL: http://mmelisa.blogg.se/
Postat av: nour

din blogg är sjukt fin tjejen! :)

jag undrar om du kan hjälpa mig med min ?



hihi.. vore snällt ;D ?<3



adda : [email protected]

om någon kan hjälpa mig!!!!

2010-02-11 @ 20:11:54
URL: http://djmblour.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: