Shasha bloggen!

Haha..

Kom precis in från en LÅNG promenad med Carro, vi är uppe i 20.000 steg. VI ÄR SÅ DUKTIGA, mycket beröm till oss!!

Vi började på vår "Vanliga" promenad men fortsatte in till stan och kolla läget lite. As härligt och mycket nyttigare och billigare än att festa! Fast vi var riktigt party sugna.. men icke då!

Nu sitter jag och försöker hålla mig vaken, ska ... LALALALA! Kan ja ju inte säga. Det är riktigt hemligt! (;

Måste säga att mina ben är .. döda och iskalla! Gissa vem som kommer ha ont i benen i morgon ?!
Postat av: carro

Fyfan vilka känsla det är efter ;D hihi.



carolin kommer ha riktigt ont kan jag lova dig ;)

2010-02-06 @ 00:06:54
URL: http://caaberg.blogg.se/
Postat av: malin din sis<3

det äe bra<33 nyttigt att gå fast jag inte orkar;)<3333333333333

2010-02-06 @ 13:03:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: