Godmorgon,

eller host host host som är det enda jag får fram just nu! Jag är altså fortfarande inte helt frisk, men feber fri! Toppen, i morgon börjar skolan och ja blir frisk.. timat o klart?! Aja, skulle nog inte vilja vara sjuk första dagen heller, det blir en sån dålig start! Det vill ja verkligen inte, känns redan som att ja missat massor, som att alla vart i skolan under lovet och pluggat och när ja kommer tillbaka så ligger ja hur långt bak som helst.. men det vet jag att det är an uteav min hundra tankar som ja haft när ja vart sjuk. (Haha)

Jag känner mig så slö, ja orkar inte göra någonting. Vill bara sova! Kroppen är helt slut efter att vart sjuk. Jag orkar inte ens bädda sängen, vilket ja ALLTID gör..ja orkar inte plocka bort julpyntet, vilket ja har velat sen dan efter julafton! Hoppas det snart kommer tillbaka!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: