halv 8 hos mig!

Nu ligger ja ner bäddad i sängen efter en sväng runt Karstorp med Carro och hundarna! As kul hade vi. Hundar som hoppar över varandra, en springer fram och tillbaka den andra springer i full fart framåt, Carro ligger plötsligt i snön och hunden över henne! haha.. "Sluta skratta och hjälp mig upp!" 

Känns riktigt gött nu efteråt, riktigt friskt och bra! Även fast ja fryser så mkt att ja krypit ner under täcket.. Fast egentligen borde jag ta fram engelska böckerna och börja plugga. Men inne i mitt huvud hör jag en röst som säger S-I-M-S .. förstår inte varför?!

Jo, det gör ja! och nu ska ja sätta i gång spelet.. Bara en timma! (A)
Postat av: carro

Haha du var så jävla taskigt, som inte hjälpte mig

:(.. fyfan för dig hanna (A)



riktigt gött, kanske den promenade imorgon också?<3

2010-01-12 @ 20:17:19
URL: http://caaberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: