högfeber, ont i halsen, öronen och huvudet!

Ursäkte min dåliga uppdatering, men efter att ja kom hem från göteborg i går, vid 5 tiden gick ja o la mig o hade hög feber. Låg och skakade för ja hade sån frossa! Det var verkligen inte kul. Hatar att va sjuk..

Lite kort om i går,
Tåget var över en timma försenat. Vi stog typ och frös igäl, det va hemskt! haha. Men när vi väl kom iväg så satt ja på tåget och frös igäl! Aja, vi gick omgkring i nordstan men hitta inte alls mycket. En väska, plånbok och örhängen. Sen blev det tåget hem för ja kände ba hur febern steg. Så när vi tänkte köpa varmt te så svettades jag så ja köpte mig en isglass ist! as skönt mot halsen (;

och en sak ja ångrar var att ja åt på donken, kyckling burgare pommes OCH COOLA + att ja sen köpte en glass.. helvete då ^^, haha!

Och idag ska vi göra friterade räkor och kyckling med ris o sötsur sås. hmm.. ska ja äta eller inte ? >< Vill iaf smaka på såsen, aldrig gjort sötsur sås förut. Hoppas det smakar bra, gör det det så ska ja ge er reseptet!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: