Hoppsan, va tiden går!

Klockan är 10 över 7 och jag är uppe..? Hm.. jo jag har inte gått och lagt mig än. haha! Vi har typ inte gjort någonting i flera timmar. Snackat.. snackat och snackat! Men kul har vi iaf haft det. Vi 5 tiden, närmare 6 så åkte vi iväg till Statoil för Emil och Carro skulle köpa Cola. Först va det tänk att köpa korv, men nepp! Ja ska spara mina pengar. Men iaf, Emil åkte hem och ja o Carro gick en omväg hem till ryd. herregud va vi ska börja gå, vi kommer att gå över allt. Possetivt possetivt!!  Men iaf, nu sitter jag hemma och vet inte riktigt om ja ska lägga mig eller inte. Jag och Carro kom på bästa iden förut när vi stog ute och snacka. Men det får bli en hemlighet.. deni! ännu en sak att tänka på.

Ne, nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på film! + att jag ska tänka på Carro klockan 8 då hennes mamma kommer in med damsugaren och hon precis ha somnat. HAHA! stackars dig gumman!<3

Tack för en toppen kväll/natt! (Men DISCOT var ändå BÄST!!)

ONEJ, nu vaknade mamma också och GISSA VAD HON SÄGER?! - Skyll dig själv, men ja ska börja damsuga snart.  Nu är det inte så roligt längre..!
Postat av: carro

Haha tänk dig jag vaknade aldrig av hennes jävla städning ;D men när hon dära tjatiga tanten kom, så flög man upp. fick iallfall sova 4 timmar bättre än inget ;D



riktigt gött att vara ute o gå så tidigt (A) <3

2010-01-16 @ 12:29:08
URL: http://caaberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: