Tips!

jag prövade en grej de pratade om på jobbet idag & det funkar!

Nu i kalla vintertider är det många som får torr hud, speciellt händerna. Torra händer vet vi alla att det är något fruktansvärt! Men skratta inte men kaffe sump funkar utmärkt. Det som blir kvar i "påsen" efter att man kokat kaffe. Ta det och massera det på händerna / armarna sen sköljer man av det med  vatten. Jag fick för mig att man skulle göra det tre gånger. vet inte om det behövs, men ja upprepade det tre gånger. torka händerna noga efter det, och simsallabim du har fått mjuka händer! Ingen aning om det funkar på resten av kroppen, men det borde det vell göra ? Kanske lite ansiktsmassage? Det är ju typ som peeling (stavning?) så testa på, och berätta för mig sen vad ni tyckte!

Jag sitter och "klappar" mig på armarna hela tiden nu, jätte mysigt!

Ni behöver altså:

-Torra händer (eller en annan kroppsdel)


-Kaffe sump


-rinnande vatten


-Och en handduk



(Bilderna är tagna från google!)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: