Underbara Onsdag!

Jag gillar Onsdagar starkt! Att få ligga kvar i sängen hur länge som hälst och att veta att hp;- och lp;arna  sitter i skolan medans op;arna ligger hemma och sover. Vilken känsla! ;) Haha.

Idag har ja inte tänkt att göra någonting. Fast det lär ju bli väldigt tråkigt så ja.. får helt enkelt hitta på någonting att göra. Kanske ta en promenad, städa lite eller varför inte sitta vid min älskade dum burk? Nej, ja sätter mig och läser en stund i min söta zackosäck (Stavning?). Någon som läst Kärlek och stålull? Fick låna den av min storasyster, det är riktigt bra!

Kan skriva om den sen när jag läst ut den! :)
Postat av: susanne gillberg

fin bloggdesign du har :) tack förresten för kommentaren du skickade till mig ! :)

2010-01-27 @ 14:14:03
URL: http://bold.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: