Ursäkta min dåliga uppdatering,

Vart så mycket i går så ja glömde helt bort att blogga, ja ber om ursökt!

Dagen i går var rolig, både i skolan och efter! Orkar inte skriva nu, har precis vaknat. Men en sak måste ni få veta, och det var en sån händelse då ja blir rädd igen, självklart tillsammans med Carro!

Jo, när vi gått runt Karstorp i går så träffade vi på en hund utan för affärn och så utbrister ja "Den är lös, den är lös" Carro fattar som vanligt ingenting förens den står precis bakom henne och Öje. Jag lyfter fort upp Linus eftersom att han är så liten och skulle inte ha en chans mot den hunden. Då börjar Carro gå i väg med öje för han har blivit så stor att hon inte kan lyfta upp honom bara sådär, så jag står helt ensam och börjar ropa hallå, hallå? ihopp om att hon som städar i affären ska kunna se händelsen och springa in i affären och fråga vem det är som äger hunden. Men nejdå, hon fortsätter och städa. Sen vänder hunden sig emot mig o Linus och börjar gå frammåt. Vilket gör att ja blir ännu räddare och ropar HJÄLP! och då vänder hunden emot Carro igen och då kommer ägaren ut!

Vilken jävla hund som slet sig från kopplet!:(

Sen lovade jag Martin i klassen att ja skulle skriva med att han var duktig och hjälpte mig att diska på varmkök, vilket han gjorde kanske i två minuter och sen fick Ronak ta över. HAHA!

Idag börjar jag 12.50 och slutar 13.50, värt! Men men.. det är bara att gå.
Ikväll blir det Disco, jag ska "jobba" och Carro ska självklart med. Det är ett disco för utvecklings störda och ja längtar till att få träffa dem!

Blev ett långt inlägg men det är som en ursäkt för att det inte blev något i går (;




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: