En fråga ett svar!


Anonym
om Hemma hos syrran!:
hej, jag såg på nåns bloggatt du hade haft i läppen och i näsan.. men jag undrar blir de ett stort ärr på din läpp? efter du tog ut den asså xd , kan du typ inte lägga in en helbild på ditt fejjs? :D vore najs

Svar: Antar att du menat piercingar? Jag har haft i både läppen och näsan. Näsan är ja lite tveksam om ifall ja ska låta det växa ihop eller inte. Men läppen har växt ihop och ja har ett väldigt fult märke efter det. Jag hade i mitten på under läppen, så vet inte om folk tänker så mkt på det för det är ju en liten skugga under läppen. Men har man umgåtts med någon ett tag så kan det komma "Har du haft piercing i läppen?" haha. Inte så kul faktist, ångrar att jag gjorde den i läppen. Har även haft i naveln och även där har det blivit ett ärr. Inte lika stort dock!

Inte den bästa bilden på piercingen, men hittade faktist ingen annan. Några årsen man såg ut så ^^




En annan bild, något år efter den över.


Hittar dock ingen där mitt ärr syns, men ja kan försöka ta någon bild.
Kolla noga på bilder under så kan man se LITE!

Postat av: Sondrehelena

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-09-13 @ 13:41:27
URL: http://sondrehelena.blogcheapster.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: