Godmorgon Lördag!

Skönt med Lördag kan man tycka, men inte ja. Det rengnar och det varnas för åska på radion. Men det hindrar inte mig för att gå upp från sängen, ta med mig datorn och gå ut och sätta mig i gungan ute på balkongen, mysigt! En annan sak som inte gör min lördag till en bra dag är att ja ska jobba kväll, förstör hela dagen /: Iof har ja inge annat för mig ikväll, men ändå! Det är ju lördag ^^

På Måndag efter jobbet så tar jag och Mamma tåget till kathrineholm. Min syster ska ÄNTLIGEN flytta tillbaka till skövde. Så vi ska åka iväg och hjälpa till med städ och packning. Ska bli kul faktist, har inte vart där på länge och nu blir det för sista gången. Sen har ja cykel avstånd till dom, underbart!

Ne, nu börjar det kurra i magen, får bli en macka och te!
Postat av: Mia

Okej :) Att bo i egen lägenhet är så kul, härligt osv. :) Dock är det inte lika kul med alla räkningar (hyra, el, tv, bredband osv.) men men.. ;p Jag flyttade hemifrån som 15-åring så. ;>

2010-07-17 @ 10:24:38
URL: http://miizing.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: