Godmorgon söndag!

klockan är typ halv 8 på en söndags morgon och ja har precis tagit på mig ska snart cykla iväg till jobbet. KUL! Känns så ovärt att jobba 9-14, det är typ bara att cykla dit och sen hem igen ^^ men det är rätt gött ändå, va gör man inte för sina pengar ?


Jag och Carro har ju två grejer på gång till nästa sommar. Det ena är en resa, och som alla vet behövs det pengar dit. Det andra vågar jag inte berätta för er än, men ja är riktigt taggad och håller tummarna för att det verkligen kommer att bli så!
Så alla mina "sommar-jobbs-pengar" kommer gå till nästa sommar. Ja iaf nästan alla, ska iväg till IKEA någon dag och köpa min efterlängtade garderob (a)

Ne, nu ska ja sätta mig på balkongen och dricka kaffe!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: