Packning!

Nu har jag tagit en liten paus från min packning. En väska till jobbet och en väska till syrran. Så ja kommer inte sova hemma på tre nätter, jobbigt ^^ Första natten nu jobbar jag, och slutar kl 3 i morgon, hem en snabbis och iväg med tåget till Kathrineholm som går 16.29 så får se om jag hinner med ett snabbt inlägg när ja hämtar väskan o så. Men ja tar inte med mig datorn till K-holm denna gången. Kanske sista gången man besöker den staden då. Eller iallafall för att hälsa på syrran min, hihi (a) Äntligen flyttar de "hem", till skövde!

Medans ja packar så lyssnar ja på Caj Karlsson, mh va ja gillar hans musik! En kompis syster som tipsade mig om honom faktist & sen dess har endast hans röst kommit från mina högtalare.




Postat av: h a i d i s -

Godmorgon! eller.. goddag, haha!

2010-07-19 @ 14:16:11
URL: http://haidis.se
Postat av: Sannie

Jag har ritat av Isabelle Strömberg!

HISS ELLER DISS? :)

2010-07-19 @ 19:24:43
URL: http://sannie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: