Va tycker ni?

Dessa dräckter skriver många om nu, va tycker ni egentligen?
De kostar lite över 1000 lappen, är de värt det?

Första gången ja såg dem på Isabells blogg så tyckte ja den såg jätte mysig ut. Men när Kissie sen lagt upp den så var den plötsligt skit ful! (Haha, vet inte om det är för ja inte tycker om henne!) Nu klickade jag in på sidan där det går och beställa dem, och de finns i massor av olicka färger och mönster och ser riktigt mysiga ut! Tänk att springa runt i en sån hemma, eller kanske på jobbet? Kanske tillochmed i skolan?
Nack delen är, som i alla andra fall priset. Ja tycker de är alldeles för dyrt! Okej 7-800kr men 1090 kr + frakt, sidar är inte svensk så antar att frakten är rätt så hög. Klicka här för att komma till sidan.

OnePiece Pink
 OnePiece Pink Chess

OnePiece Summer Pink OnePiece Lollipop

Dessa rosa är absolut mina favoriter!
Postat av: Mia

Hehe ja jag är van vid räkningar och sånt :P

2010-07-17 @ 11:52:26
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: olivia

Jag tycker att dom är jätte söta!, Men priset är ju lite väl högt!.

2010-07-17 @ 12:09:46
URL: http://oliinaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: