sorry!

Jag ursäktar verkligen min ruskigt dåliga uppdatering!

Men det är såhär att min dator fått lite virus, så ja orkar inte sitta inne och klicka bort massa rutor. Men idag är ett undantag! haha..

Iaf, kan berätta lite kort om helgen.
Fredag; Umgicks ja med Carro, sen kom Linus och hämtade oss så tog vi upp Hanna och hennes vän Tobias. Så åkte vi runt lite i stan. Trevlig kväll!

Lördag; Sov ja Lääääänge! På kvällen kom Hanna och Maya hit och vi spelarde tjejkväll, sen blev det ut på stan och mötte Amanda och hade det jätte kul. Dock blev det inte som planerat, men vi löste det ändå!

Södag; sova sova sova...

idag har inte hänt så mycket, skolan och tränat.

Resten av veckan ser ut såhär;
Tis- Skolan, hemligtuppdrag, Träning (med Carroooooo!!)
Ons- SUPERHEMLIGT UPPDRAG! (Med bäste Carrooooooo!)
Tor- skolan och träning
Fre- LEDIG från skolan, underbart! Så blir vell träning då också.
Lör- UKM, sen kanske vidare till Mariestad!
Sön- Inget planerat!

Men förhoppningsvis kommer doktorn och kollar på min lilla älskling på fredag.. hur ska ja klara mig så många dagar till..? Hm..?

Men vi hörs igen när Datorn funkar som den ska!

PS. Förlåt också för att bloggen ser ut som den gör, men den är under reparation!; )


where is the passion when you need it the most..?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: