Hej på er!

Efter väldigt många dagar så bestämmer ja mig för att skriva ett litet inlägg.
Har varken haft lust eller ork till att blogga de sista, och för det tredje har ja inget vettigt att skriva om. Skulle kunna skriva om va ja gör varje dag, vad jag äter, va jag har för lektioner i skolan, vilka ja saknar eller vilka ja hatar. Men de har ja tröttnat på, ja följer många bloggar och de börjar bli så tråkigt! Tråkigt att veta att ni äter hela tiden, att ni är ute med era hundar, att ni fått bra kritik eller att någon random kallade er bimbo. Okej det räcker. Och ja vet att ja gör ett val som läser bloggarna. men det är endast tidsfördriv, eftersom att det inte finns någonting att göra på datorn längre. Ja kollar Facebook säkert 50 gånger om dagen, ja skojar inte! Haha..

Men nu känner ja mig lite iriterad, men det är ja inte. Jag sitter här på en stol hemma hos pappa för ja inte orkade åka iväg till skolan i detta väder. Bor hos honom nu, för er som är intreserade! De renoverar toaletten hemma, så blir lite jobbigt att bo där utan dusch + toa.. men snart ska ja flytta hem igen. Men mest av allt vill ja flytta till något aldeles eget.

Ne, herregud.. först klagar jag och sen gör jag de samma. Men antar att det är de man gör i bloggar.. klagar på andra när man själv är precis likadan.. ajjemen!

SNART SKA JA MUMSA I MIG EN KEBAB SALLAD , KÖSS!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: