På bussen!

Nu kommer det ett sånt där roligt inlägg då jag sitter på bussen och har allmänt tråkigt... Är påväg till Hjo för att träffa en vän! Men dessa tråkiga bussresor, va ska vi göra åt dom? Bussen står fortfarande på station och ja har redan tröttnat och vill fråga " är vi inte framme snart?" "hur långt är det kvar?" "hur många gånger ska jag räkna till 60? - räkna till 60, 35 gånger så är vi framme! - äsch det orkar jag inte.. " kan ju säga att jag inte ångrar mitt iphone köp när det gäller buss resor, så skönt och sitta o surfa, spela spel osv. Men vi får se vart denna kväll leder, kan ju skriva ngt kul när jag ska åka buss hem igen ;)
Postat av: Victoria ♥

söt bloggg :D

2010-10-03 @ 13:18:40
URL: http://natdhasis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: