Godmorgon!

Jag hade ställt klockan på 6.30 för att kolla på vakna med The voice... Vaknade när klockan ringde, satte på tvn, kanal 5 och somnade om.. Mamma ringde 7.00 och frågade om jag var vaken, Jap! Svarade jag och somnade om IGEN! När klockan var 8.20 vaknade jag i värdens panik. Skulle jag hinna göra i ordning mig på 30 min?! Jag hann inte ens tänka utan flög mellan mitt rum, köket och toaletten.. Borde sett väldigt roligt ut! Men jag hann iallafall och i sista sekund hann ja komma på att jag ska träffa min tränare efter skolan så mat ha med ombyte till det och. Fram med första bästa väska och ner med allt,kom på nu att jag glömt vatten flaska .. Åh! Aja, sitter på bussen till skolan nu, halv sovandes...!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: