Söndag

Denna söndag har jag haft mycket att göra och blev inte så värst mycket sömn heller, men ja ska inte klaga. Fick vara ute med mina fina vänner!
-
Spelade Boule, som ledsagare 10-12. När ja kom hem fick ja en stor bamse kram från Bell som väntat på att moster Hanna ska komma hem från jobbet så hon kan busa. Och barnslig som jag är ställer ja upp! vi lekta Doktor med alla dockorna, kurragömma, "du kan inte ta mig" och en massa annat bus.
Detta är Bell med alla dockorna i knät. Killen till vänster heter Johnsson, flickan i den vita stickade tröjan heter Milja, i fram med rosa klänning sitter Frida och med den rosa mössan är Anna-bell, som hon fick i födelsedags present. Den suger på nappen, snarkar, skrattar och kan röra ögon locken upp och ner när hon är trött eller suger på nappen. Mosters sötnos!
-
När Bell åkt hem klistrade jag in foton i mitt fotoalbum, som ja tänkte visa men batterierna i kameran tog slut så det får bli en annan gång.
Körde Johanna, en bekant till familjen (som även var med på bilträffen i går!) till stationen för hon skulle med bussen hemmåt efter en helg hos oss.
Kom hem och försökte plugga, vilket inte gick.
-
Mina tankar handlar om dig, min oro om dina nära o kära & min sorg för det som hänt.
Jag önska jag kunde spola tillbaka tiden, göra någonting, säga någonting, hjälpa till, vad som helst som fått våran situation att se annurlunda ut.
Vi har en hårt tid framför oss och ja ska försöka göra det bästa utav situationen.
Postat av: Mandis!:)

Gud vad gulligt!<3:)

Hon och hennes dockor!;) Hon älskar verkligen dockor!!<3:D

2011-04-07 @ 14:56:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: