Dag 01 – Presentera mig själv

Okej, det är väll lika bra att börja på en gång. Fast egentligen tycket ja denna frågan va rätt tråkig. För ja vet att de flesta som läser känner mig, ytligt iallafall. Och ni som följt bloggen en längre tid vet ju nästan också vem jag är. Så därför tänkte jag istället berätta vad ja har för konstigheter för mig!

1. Jag dricker inte kaffe längre, jag började med det för ett tagsen. Men slutade så fort min tandläkare berättade att man får gula tänder av det. Har ersatt kaffet med te,mjölt och två sockerbitar. (Vilket inte är så mkt bättre)

2. Jag "lyssnar" alltid på en film då ja ska sova, om jag inte sover tillsammans med någon. Kan inte somna annars och ligger och tänker på helt onödiga saker som ja klarar mig så bra utan. Jag "lyssnar" oftast på filmer ja sett varje kväll i en vecka så ja kan dom utantill.

3. Påtal om film så kan jag nästan hela Pelle Svanslös (julkalendern) utantill. Då jag kollat på det så många gånger.

4. När jag blir arg på någon så slutar det oftast med ett asgarv! Har väldigt svårt att bli arg.

5. Är jätte blyg utav mig och trivs mycket bättre här bakom data-skärmen.

6. Sitter oftast ner i duschen och sjunger i dusch.. där vattnet kommer ifrån.

7. Jag är jätte känslig, lipar lätt till filmer och när andra gråter.

8. Älskar förändringar. Möblearar/tapetserar och köper nya grejer till rummet väldigt ofta. Skulle behöva ett väldigt stort hus för att ja skulle bli nöjd.

9. Jag är kär..

10. Jag mår ALLTID piss efter att ja druckit alkohol och lovar mig själv varje gång att det inte ska bli likadant nästa gång. Men idag drog jag slutsatsen att jag är allergisk mot alkohol och det är därför ja mår som en avliven ko dagen efter.

Har ni något att tillägga är allt välkommet!


PS. Jag drömmer om att bli brandman.

Postat av: :))

Gula tänder får man om man både röker och dricker kaffe. Varför tror du att alla väggar hos äldre som har rökt i stort sett hela sitt liv är gula? För att det är nikotinet i cigaretterna som fäster sig i allt! Kläder hår väggar tänder m.m Kaffe i sig ger inte någon färg på tänderna så länge du borstar dem!

2011-01-13 @ 11:12:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: