Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?

TACOS, helt klart!
Det finns många andledningar till det;

1. Alla tycker om det, eller alla ja känner iallafall.

2. Alla får göra sin "personliga" rulle/skal, med de dom själva vill ha. = Alla blir nöjda.

3. Det är lätt att göra. Jag är inte alls den som brukar så i köket och prova på massa nya grejer. Ja gör helst något ja kan utan till och slipper läsa mig till. Vågar aldrig pröva något nytt. Lite tråkig kankse, men sån är jag!

4. Mycket grönsaker = nyttigt (enligt mig, bortsätt från det vita brödet såserna osv!)

5. Man kan göra många goda maträtter med det som blir över.

Sen kanske en liiiiiiten procent för att det är min favorit rätt också ;)

På min tallrik finns;
- taco chips
- köttfärs
- gurka
- tomat
- majs- massor!
- lite lök
- sallad
- lite ost
- creme fraiche
- taco sås - mild


Inga bannaner och nötter och andra äkliga grejer ;)


Imorgon skriver jag om vad kärlek är, spännande!
Postat av: Rohdin

Hanna, bananer ÄR GOTT i tacos!!! Lär dig kvinna, lär dig!! ;) haha

2011-01-23 @ 20:20:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: