Lägenhets kö..

Föresten!!
Så vill jag berätta att i går var jag hos min pappa och han hjälpte mig att ställa mig i lägenhets kö, vilket känns underbart. Men jag vill tillägga att jag inte har några planer på att flytta riktigt än..
Det är en sida där man samlar poäng varje dag, och ju mer poänge desto lättare att få lägenhet. Så jag samlar poäng samtidigt som ja försöker få ett hum om priser och hur lägenheterna ser ut osv.. ni vet säkert va ja menar. Men detta känns såååå BRA. Har velat detta länge, känns hur bra som helst!

Detta är en ja gillar skarpt, ligger på ett bra ställe och ser helt kanon ut!  



Vill också medela att jag letar bil, eftersom att den ja åker i nu gick inte igenom besiktningen. Så blir till att skaffa egen.. Första egena bilen, känns lite speciellt! Jag vill ha en Renault Clio.. men hittar ingen här i närheten, har dock bara kollat på blocket. och den får desutom inte va i vilken färg som helst, och inte vilket skick heller ;)
Man är ju ändå Hannatheking..
Jag ska leta vidare och lovar att medela om jag blir bilägare!!


Godnatt ännu en gång..
Postat av: Jane

Nej men gud vad kul! Jag vill skaffa en ny lgh, denna är alldeles för liten för oss, speciellt som jag vill skaffa en till katt... och... en till hund :D



Ska ladda upp en bild senare med det där skalet :)

2011-02-03 @ 22:15:48
URL: http://thediarybitch.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: