Äntligen fredag!

Idag är en mycket bra dag!!
Det är fredag, våffel-dagen, Jonas kommer och stannar hela helgen, han ska också på arbetsinterjuv idag och till sist så klirrar det till ordentligt i kassan! Just vid denna tid på månaden så förstår man varför man jobbar och sliter som ett djur som jag gör, och nu förstår jag ännu en gång :) Jag har jobbat extra i exakt 3 år nu till påsk, påsk helgen gjorde jag mitt första riktiga arbetspass med betalt osv. Tacka gudarna för det för jag har ingen aning om va ja skulle gjort med endast studiebidraget?! 1050 kr kommer man inte långt med asså.. det är mycket ja skulle fått spara in på.. usch så hemskt. Jag trivs jätte bra med mina jobb och det är underbart att kunna tjäna sina egna pengar.
Sitter för övrigt och dricker MINT TÉ <3 Hur gott som helst, har ni smakat? Min favorit, helt klart! Men jag hittar det inte i någon butik längre.. i går hoppade jag nästan i taket då jag hittade en halv förpackning i lådan här hemma, haha! Så nu luktar det riktigt gott i koppen och smakar lika så.
Ska ni äta mycket våfflor idag? Jag tjuv startade redan i går :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: