Godmorgon!

Nu sitter jag här igen, när ja har lite tid över.
Har precis tagit mig en morgon dusch efter mig korta men svettiga promenad på mitt nyinköpta Attrac promenadband. Riktigt uppiggande såhär på morgonen! Mitt mål är att få bättre kondition, för ja har verkligen jätte dålig kondition! Okej, ja gymmar.. IBLAND. Men jag har som ni redan vet knappt någon tid till det, så DÄRFÖR har ja köpt mig ett promenadband. Men ikväll ska ja till gymmet och bränna fett!!!! För nu är det inte långt kvar till mitt måls slut ;)

För att påminna er hur mysigt det var när de låg snö på marken tänkte ja visa två söta bilder på min systerdotter, Isabell. (Som fyller tre år i morgon!) Moster Hanna tog med henne ut i en liten pulka-backe och OJ va glad hon va och ville inte gå hem.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: