Godmorgon!

Godmorgon alla ni som längtat!
Som ni förstår och som ja smått sagt emellanåt så har ja haft riktigt mycket att göra, med skola och jobb. Men nu börjar det lugna ner sig. Jag har gjort 19 dagar på IVA, och ja trivs TOPPENBRA! Ser verkligen fram emot sommaren. MEN.. innan sommaren så tar jag STUDENTEN! Så ja, ja tror ni som gått sista året förstår att allt slängs på en, och ja och mina 2 klasskompisar i Omvårdnad har blivit på slängda en massa skit. Och ja, SKIT! För mycket utav det har vi redan med oss i vårt bagage. Men så är det, och igår skrev jag klart mitt projekt arbete, så en sten har nu släppt ifrån mig och ja känner mig mycket lättare. Men nu är en ny vecka och nya läxor, jag dör! Min sista räddning i denna situation är att tänka 1 vecka, om 1 vecka går ja ut på praktik och det ska bli så attans skönt!!!
Men ja ska försöka skriva mer om IVA, STUDENT och mina nya praktikplatser. Ja lovar att ja har en massa grejer att berätta som vi nu missat. Vi får se hur många upg ja får kasstade på mig utav min lärare denna veckan, HJÄLP (a)
Idag försov jag mig, och därför har jag tid att skriva.. hihi!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: