ett inlägg om ingenting

Har gjort tre konfirmationskort idag, men kan ej visa er dem än eftersom att konfirmationsbarnen kan lätt klicka sig in och kika. Jag blev nöjd, och tyckte de blev fina så pass nybörjare som jag är ändå.
Nu har jag precis duschat och målat tå och fingernaglarna och ska strax smörja in mig. ja, någonting roligare har inte hänt idag. Jag är rätt slut i huvudet och skulle behöva komma iväg och göra någonting roligt, eller bara vara hemma och kunna få rensa tankarna lite..
Mitt rum ser ut som ett bombnedslag precis så känner jag mig i huvuder också..
Och jo föresten, syrran kom med kameran men självklart är batterierna slut.. och jag har bara ett batteri och det ligger nu på laddning, typiskt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: