Läxor och tummen upp till IVA!

Godmorgon!
Har nyss käkat frukost och nu ska ja sätta igång och skriva inlämningar till skolan. Det är en hög som ligger här och vi får väll se hur långt jag hinner idag. 1upg är mitt mål för runt 14 ska ja till IVA och fortsätta min inskolning som nu närmar sig 30 dagar och ja ska efter det klara mig själv.. men jag tror det går bra. Ikväll jobbar alla mina tre handledare, så vi får se va min arbetsupg blir ikväll. Nu när jag vart på IVA ett tag så vet ja vad det handllar om och ja trivs toppen bra med både arbete och personal. Även om sjukhus inte är de ställe jag vill jobba hela mitt liv på så är jag tacksam för en sommar och ovetande fortsättning hos dem på IVA! Toppen ställe och mycket lärdom.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: