Hej, de va längesen.

Hej på er! Har ni det bra?
Nu är sommaren snart förbi, all stess och fullbokade dagar är förbi. Nu när det börjar bli lite lugnare dagar för mig så har ja tänkt att ja ska ta tag i bloggandet. Jag har så mycket ja skulle vilja skriva om, mest pyssel och inredning. Något som skulle intresera er? Ex. en liten ask som ja förvandlade till en örhängs-förvarings-låda.. hihi
(Jätte dålig bild, tagen med iphonen och kopierad från facebook)
Jag skulle även vilja designa om bloggen, men kan inte ett piss av sånt.. och pojkvännen lovar att han ska hjälpa mig, men ja.. ni vet väll hur killar är ? 'Fniss'
Annars då?- sommaren är slut, sommarvikariatet är slut.. så jag är arbetslös och ja skäms! Fast ja jobbar rätt mycket ändå 50-100% i veckan, så ja är trött på min lediga tid. men det känns som ja har hur mycket tid som helst till övers, inga läxor och långa buss resor till skara.
Nu tänkte ja vila en stund, har fart runt i stan i dag och shoppat lite. Om några timmar åker ja iväg till Hjo och röjer i pojkvännens lägenhet. Var där i går också och städade, idag tänkte ja att vi skulle städa alla köks skåp.. utan att han vet om det, så han kommer nog få en schok när ja kommer och väcker honom och säger att vi ska städa igen.. hihi.. Bad girl (a)
Puss och kram, hörs snart igen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: