Tisdagskväll

Jag far och flänger och hinner aldrig ta tag i det där med bilderna jag lovade er. Det kommer någonting i vägen helatiden! Men ja kan trösta er med att ja tagit bilderna. och idag köpte ja lite mer smått och gott som ja tänkte fota innan ja la in allt här. Så tar vi det i samma veva. Köpte blandannat piprensare idag, tänkte ja skulle andvända det till ben och armar till julpysslet. men gud så mycker roligt man kan göra med dem.. kanske köpa ett pack till?

Åkte iväg till pojkvännen igår och sov över där, vi städade iordning där efter IKEA-resan. Stackarn jobbar så mycket så ja ställer upp och åker dit för o städa.. och så klart umgås med honom! (Jag har värdens underbaraste pojkvän! och för varje dag som går så blir ja mer och mer kär i honom.. undra hur mycket kärlek det finns egentligen?) Men till det ja ville berätta.. När ja kom hem nu runt 23.00 tiden.. så står vår ena tvättkorg här inne.. Jaha? tänkte jag.. Jag hittade snabbt ett ställe för den men förstod samtidigt att min tvätt ska läggas i den, tvätten som ligger där i ska ja tvätta meeen.. jag tvättar nästan aldrig så ja kommer inte ha några kläder att ha på mig.. jo det kommer jag, men de kommer att vara smutsiga! ÄR DETTA ETT TECKEN PÅ ATT JA BÖRJAR BLI VUXEN!? .. Jag ska sköta min egna tvätt, men det blir (förhoppningsvis) en enkel match! Så kommer ja ju få ha det när ja flyttar hemifrån också.. så jag vill bara tacka min mamma för alla dessa år hon tvättat mina kläder. - Nu har jag blivit stor och vi tar en sak i taget så ska jag nog också lära mig allt en dag :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: