Glass och melon!

Hallå, igår blev det lite dåligt med bloggandet, men vi kör dubbelt idag!


Igår hände inte så mkt, städade lite sen cyklade jag iväg till jobbet. Men där hände det saker.
Jag hämtade "ettans" medicin och kvälls mat och matade henne, sen gick ja iväg till "tvåan" och frågade vad han ville ha för kvällsmat, två glas blåbärs soppa och en ljus smörgås. okej, jag gick och sa det till vå mattant. När ja kom till medicin skåpet såg ja att hans fack va tomt, men ettans medicin låg kvar. Det började snörra och jag förstog inte va som va fel, ja frågade vart tvåand medicin var, och samtidigt för stod jag va ja hade gjort. Helvete,va ska ni hända, vem ska ja berätta det för, ska ja inte säga någonting alls, jo det måste ja, de måste veta, men vem ska ja säga det till. " Hjälp, jag har jätt fel medicin" bara flög det ur munnen på mig, jag satt mig ner och tårarna forsa ur mina ögon, hela jag skakade, va kommer hända, ja kommer aldrig mer få komma tillbaka hit! Hon som va i kontoret gick och hämtade chefen och hon kom " Johanna, det är ingen fara. vi ska kolla upp vad det är för medicin hon har fått och så ska vi kolla va det finns för biverkningar"  Det var ingen fara, men gissa om ja va rädd, helatiden, tills i dag då chefen skicka sms o skrev " Ettan mår bra, du behöver inte oroa dig mer. kram"


Idag kom älsklingen, vi plockade upp honom på rese och åkte iväg till thai haous. Men när vi kom fram så var det stängt pga golvreparation, eller ngnting, så vi hoppa in i bilen igen och åkte till, hm.. det mittimot willys. Gud va mätt ja blev, är fortfarande mätt! (men ändå sitter ja o mumsar i mig vattenmelon som blev kvar från när vi fikade.) Efter att vi ätit gick vi lite på stan och köpte as bliliiga kläder på staidium! ;) sen gick vi till bolaget som älsklingen tjatat om hela dagen!;) Efter det blev det att åka till stugan och mysa lite. så kom jonna, men hon stannade inte länge. Sen kom mickes bror och barnen, så fikade vi lite, glass och melon, fysatan va gott det är :G sen åkte vi hem till lägenheten, och så var det dags för owis att åka hem :( ... vart en underbart bra dag med min honey! Han är min, och ingen kommer någonsin att få honom från mig! ;D <3

Imorgon blir det jobba i 13, 7-20! så nu ska ja sova så ja klarar av dagen i morgon, Godnatt!
Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: