1231048 Godmorgon! Nu sitter ja

418f6d3a3e1a29ffaa06a98e43c90b6b.png

Kolla varifrån!

Godmorgon! Nu sitter jag på bussen påväg till skara. Är jätte trött!, Kunde inte sova i natt, låg bara och tänkte på massa saker. Framtiden, hur kommer det bli efter gymnasiet, va vill jag läsa vidare till? Vad finns det och vart? När ska man flytta hemifrån? Vart ska man flytta? Vad kommer det att bli i mitt rum då?. Killar, när ska man hitta den rätta? Hur vet man att just han är rätt?. Vänner, hur vet man vilka som är de äkta vännerna? Orkar inte med er som säger att ni alltid kommer att finnas där, Men så fort det händer något så vänder ni ryggen och bryr er inte ett Skit. Kallar ni det äkta vänskap? Inte jag. Jag har många bra vänner, Men jag vet inte vilken dag ni vänder mig ryggen. Säger nu inte att alla gör det, utan vissa. Och ni vet vilka ni är. Det var mycket att tänka på i går kväll/natt.
Idag blir det mycket att göra, praktik 9-16 baka med happy go lucky sen måste jag hinna iväg till pappa också, måste städa mitt rum, för i morgon kommer min prinsessa! Men nu ska jag läsa lite, vi hörs sen om jag hinner!

Postat av: Maija

hej!

Jag tycker inte du ska tänka och oroa dig för mycket på allt, något som man lätt gör. jag känner igen mig i lite av det du tänker på..och har också tänkt en hel del på saker och ting i ett tag. senast i tisdags då vi hade studiedag och framtidsresan besökte oss i skolan. läste lite mer på internet om utbildningar och annat men till slut blev jag bara förvirrad och stängde av. seanre på kvällen läste jag i bibeln och fastnade för versen den som litar till sitt eget förnuft är en dåre (orspr. 28: 26) sedan säger gud även att han 'ger oss en framtid och ett hopp.' och att allt behagar sig (blir) det bästa för den som älskar Gud.även fil4:6 det är sånt här jag försöker tänka på när jag är nervös och rädd för frmatiden.tillsist vill jag bara tacka dig om du läste ändå hit-i såfall var du riktgt duktig, samt påminna dig om att du har en äkta vän i Borås även om vi inte träffas så ofta...



Kram Maija.

2009-12-03 @ 19:02:44
Postat av: Smse ^^

Prenumerera på varandra via Bloglovin? :)

2009-12-04 @ 02:21:41
URL: http://ifyouknewme.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: