Andra advent

Vilken dag!
Vaknade halv 11 och startade datorn, då frågar Hanna om ja kan följa med när hon klipper sig. Och så blir det. så hon kommer och hämtar mig. Så blir det frisören, siba och rusta! Vi var inne på Siba för att kolla vad som är för fel på min Kamera, och killen sa bara Ring kundservice! IDIOT! jag har alltid hatat siba!!! Aja, vi åkte till Rusta
och köpte en ljusstake till fönstret, mysigt! 
Sen blev det hem till Hanna en sväng och hon bakade lite, sen kom mamma och micke o hämta mig. då blev det en liten shoppen runda igen. Hitta lite gott och blandat :)
Men vi gick in på Siba IGEN och kollade om det var någon annan som jobbade, och det var det så vi bad en annan kille kolla på min kamera och han bytte objektivet utan problem! Så nu funkar det igen, underbart!

Nu ska ja städa lite och lyssna på Religions CD:n så ja kan något på provet i morgon! haha.. IG IG IG! (;



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: