Riktigt sugen..

På en...



...  system kamera!

Några tips på någon bra?

Har ni en?/vilken?
Hur ofta andvänder ni den?
Hur mycket kostar den?

Om jag har pengar så kan det bli en i mellandags rean, jippie! :)
Postat av: Amanda

jag har en nikon, d60 som jag köpte förra året. Den är lätt att använda men funkar ändå bra och tar skitfina bilder om man använder den rätt :D den gick väl på 6000 tror jag, men dom lär ju ha sänkt den nu när det kommit in nya modeller :P



fast tyvärr använder jag den inte så ofta som jag skulle vilja när man tänker efter, det blir mest bilder från när man är med kompisar osv :P



du borde verkligen lägga pengarna på en systemkamera, du kommer inte ångra dig! Både bra att ta fina bilder med, eller bara få bra bilder med vänner/pojkvän/familj :D

2009-12-01 @ 00:30:16
URL: http://amandabroskog.blogg.se/
Postat av: Therese Johansson :)

Canon 1000D är grymt bra ;D

2009-12-03 @ 18:46:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: