Tisdag

Usch va trött jag är, ändå har ja sovit till 9. Tror det skulle behövas flera timmar till, iallafall en timma.

klockan är lite över 12, så ja skulle kunna lägga mig en timma, men vi får se. Låter väldigt lockande!

Idag har ja vart och hämtat mina kläder ja bestält, klänningen var hemsk. Såg ut som ett enormt fetto i den ( visserligen gör jag det i alla kläder men, detta var hemskt) Men byxorna var okej. de skulle ju kunna vart snyggare! ;D men iaf, byxor var jag i stort behov att ha.

Skulle behöva städa mitt rum också, men det känns inte så värt att göra i dag, blir nog lika skitigt i morgon. och det är inte många dagar kvar nu, börjar bli mycket att göra! Vi ska vika servetter, städa, handla, baka och ah, lite sånt man kan göra i förväg. Har ju bara två dagar på mig, för på torsdag kväll kommer jag ju inte hem! Då har jag natten och sen slutar jag klockan 10. underbart!

Men ja tänkte skriva lite om vad som händer på fredag. Rätt många som undrar.

På fredag fyllar då kungen 18 (; och det blir ett stort partay!
Klockan 5 får vi lokalen, så vi hinner knappt fixa i ordning påt innan min släckt kommer. Så ska vi äta tillsammans och lite så, sen kommer de flesta gå. Men mina yngre kusiner/syskon och så kommer stanna för att festa med oss. Så runt 8 är ni/mina vänner välkomna! Bara ni sagt till innan. För vi kommer att bjuda på någonting som för mig fortfarande är oklart. Men ja tror mamma har kolla på det. Så jag måste veta vilka och hur många som kommer. Och det får inte bli förmånga. Har räknat på 20 pers och ja hoppas det håller. För vi har nämnligen en vaktmästare som kommer ha STOR koll på oss. och vi får egentgligen inte dricka. men vi kommer att ha persiener och så nere så, han kan dra åt helvete! Vad har vi vår lokal till om man inte får festa i den? :S Iallafall, ni får värkligen hålla koll på er själva. Händer något och han får reda på det eller ser der ( han ser ALLT) så åker vi alla ut. Typiskt! Men ja hoppas att ingenting ska hända. Har ni fler frågor så får ni kontakta mig på annat sätt! ;D


Tillsist måsta ja också berätta en sak ja glömde i går. När ja och Ronak satt på bussen till Trollhättan så ringde pappa och sa att ja ÄNTLIGEN fått tillstånd till att övnings köra, YES!

Men nu kom mamma hem,ska prata lite med henne! :) 

Men vi ses på fredag! / Hanna 

Postat av: Johan

Tack för allt ditt stöd tidigare=) Det är kanoners när man har någon som bryr sig om en :)<3 Tack:D:) Har du några speciella planer för idag då =)?

2009-10-07 @ 14:41:45
URL: http://johansdag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: