Måndag, en ny vecka och nya bekymmer!

Måndag, måndag , måndag! första och sista dagen i skolan denna vecka, och fem veckor till. Det är så tråkigt att vi inte är i skolan mer än en dag i veckan mellan 8 och 11.30 /: Tycker om våran klass mer och mer för varjedag som går, och så får vi inte ens träffa varandra!! Aja, som sagt så är det fem veckor kvar, sen går vi två veckor i skolan och sen är det höstlov.

Annars i dag så har jag och ronak gått på stan lite, käkat med happy go lucky, utvärderat matfestivalen. Vi kom dit halv fem och efter 10 minuter är det någon som säger " jasså, så ni är också rätt tidiga, sådär en och en halvtimma? " vi ba: whaaat? är det inte klockan FEM ?! -Nej, klockan sex.
Så det blev en sväng ner på stan. Jag köpte två långarmade tröjor och hittade en skit snygg jacka (bild kommer)  som ja förmodligen ska köpa på torsdag:) HAPPY HAPPY! :) 
 
När ja klev av bussen så mötte jag Carro. Vi gick runt lite och snacka om allt som vanligt! Det börjar bli en sån grej vi gör i perioder. Vissa perioder ses vi inte alls och vissa är vi ute varjekväll. Men måste säga att det är jävligt skönt att gå ut och gå med bästa Carro på kvällarna!;D

Nu sitter ja här och ställt in mig på att praktisera morgon, men nejdå kollade nyss i kalendern, 15-21! /: och på onsdag blir det 16 + jour slutar 10 nästa morgon./: Aja, ska nog lägga mig och kolla på film nu, personen ja vill prata med har nog loggat från msn för längesen..!! Ångrar mig så.. Förlåt!



Så otroligt snygg!

En dag utan misstag, existerar nog inte.. alla gör vi något fel. / Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: