YES!

Va precis inna på katedralwebben (En sida vi har genom skolan så vi ska kunna se hur vi liggertill osv!) Och ja fick G+ på omprovet i Mäniskan social och kulturelt. Trodde aldrig ja skulle klara det, så gissa om ja är glad nu? Oja!

Vart o handlat lite med pappa idag, som vanligt börjar vi o tjafsa.. förstår inte varför det alltid blir så /: Jag måste försöka få bättre kontakt med pappa! .. får värsta skuldkänslorna.

Imorgon är det onsdag och jag är ledig. Mums! Och ja mår inte alls bra med min feber och det, så det känns underbart att knappt behöva gå upp ur sängen i morgon. Fast det är klart jag måste, min stegräknare måste över 10.000 i morgon. Idag har jag 800 steg kvar, så ja ska snart ut med hunden på en kvällspromenad och hoppas att det är tillräckligt. Annars får vi gå en extra runda! haha (a)

Sen tänkte jag spela lite ******** *********** ****! hoppsan, va e de? Någon som kan lista ut det? Och efter det blir det sängen och film. Godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: