Hemma hos syrran!

Sitter nu nere i soffan efter ett försök att natta Bell men " Inte sova, inte sova" hör man bara, och inte kan ja tvinga henne heller (a) så vi gick ner och kolla på tv ist!

Lotta på Liseberg är på tvn så ja lånar datorn lite. Är inte van vid denna datorn så det är jätte svårt att skriva haha ^^

Men men, ikväll har ja o Bell sprungit runt på baksidan och sparkat boll. Så man tycker ju att hon borde va trött, men nej då, förstår inte vart alla barn får sin energi ifrån? Ja är jätte trött! Iof så har ja jobbat natt;)

Ne nu ska ja lämna ifrån mig datorn och va lite social!

PS. Blir så iriterad på folk som tror de kan leva som några jävla prinsessor och bara ligga hemma och få ALLT de vill ha. Åh, va e de för liv? Det värsta är att denna person ja just nu tänker på har många gånger sagt till mig att ja inte skulle komma någonstans i livet. MEN VART FAN HAR DU SJÄLV KOMMIT? - knappt upp ur sängen förf'n! DS.
Postat av: Anonym

hej, jag såg på nåns bloggatt du hade haft i läppen och i näsan.. men jag undrar blir de ett stort ärr på din läpp? efter du tog ut den asså xd , kan du typ inte lägga in en helbild på ditt fejjs? :D vore najs

2010-07-20 @ 12:03:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: