Nu börjar det lugna ner sig. Synd att jag inte fattar hur man lägger upp bilder ifrån iphonen, för då hade ni kunnat dela kvällen med mig ;) men jag har förstått på er att ni reagerat på att jag först skriver om en döds händelse och sen drar ut och festar. Men riktigt så är det i te. Eller jo. Men min tanke var inte riktigt sån, jag tänkte så att jag åker iväg hemifrån för jag orkar inte sitta och lipa hemma, det gör jag så ofta ändå. Och att min mor och hennes sambo skulle få vara ensamma hemma och göra va de vill. Jag vet att K inte hade velat att folk blev ledsna, men självklart är vi (iaf jag) ledsna för det som hänt. Jag mår så dåligt av att en sån fin mäniska som du skulle lämna oss så fort. Jag kommer stå upp och stötta de som fanns omkring dig. Ta det lugnt, vi fixar detta ;) du lever kvar inom oss 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: