YES!

Idag när ja satt på bussen hem från gymmet så ringde de en dam till mig, och kan ni gissa vad hon berättade?

Jag har länge försökt bli kontaktperson, tycker det låter som en rolig grej. Ja har sökt flera gånger, men fått svaren "Du är för liten" "Vi vill inte att du ska bli kontaktperson till någon som är yngre än dig" osv.. men där ja extra jobbar finns en tjej som inte har någon kontakperson. Och en av personalen sa att hon länge tänkt fråga mig, och det gjorde hon till slut. Och ja svarade att ja ville bli kontakterson till henne. Så hon skickade in papper och tipsade om mig. Så när ja svarade i telefonen förut så lät det ungefär så här;
Hej, ja heter --- och kommer från ---. --- har ansökt om att få kontaktperson, och hon har tipsat om dig. Det kanske du känner till? 
Självklart gjorde jag det, så länge som jag väntat!
Så på torsdag ska jag till henne och skriva på papper och fom oktober så är ja kontaktperson. Vi kommer ha så kul! Känner värkligen hur glad jag är nu. Och till en tjej ja desutom känner, kommer bli kanon! :)

Nu ska ja snart iväg ovh jobba som Ledsagare desutom, ja tror inte jag berättat för er om det än va? Vi kan ta det när ja kommer hem igen. Nu är ja på riktigt glatt humör så det passar bra ;)

Postat av: Maria :)

Hörde detta idag, mamma berättade :)

Grattis!

2010-09-29 @ 20:25:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: