Kvinnor har bröst!!!!!

Ligger i soffan i stugan just nu och har precis ätit. Grillat för första gången i år, mums!! Solen lyser och jag är på toppen humör. Ska snart cyckla iväg till praktiken och spendera kvällen där. - Var somsagt på Elins tidigare och hittade två as snygga student-klänningar! Men den ena var för thait (?) vid brösten och den andra var det typ för lite tyg vid brösten. Tub-modeller va båda två. Men tänk er att en tubtopp är för kort i brösten, inte vackert! Men Till er som stylar kvinnokläder, kom ihåg att det är till oss kvinnor ni gör kläder och vi har BRÖST!!! - Blir så iriterad. Okej, jag är inte smal och har bröst, ska inte jag då kunna ha på mig fina klänningar?! Åh.. Köpte iallafall en utav dem, men det är öppetköp i 7 dagar.. Så jag måste bestämma mig fort..!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: