Tjolahopp tjolahej!

Ärligttalat så visste ja inte vilken dag det var innan jag kollade upp det, på dator står det att det är torsdag och ja litar på det ;)
-
Sitter i Jonas soffa nu med laptopen medans han har låst in sig på toaletten.. haha! Kanske blev han dålig i magen då han åt upp mina ballerina kladdkakor?! - Nej, han skulle ringa ett hemligt samtal.. hm?
-
för att uppdatera er lite så har det inte hänt ett skit här ^^ haha.. stannar tills i morgon iallafall. Skulle egentligen åkt hem ikväll, men inte kul o va hemma heller.. så mkt skit som ligger överallt i mitt rum, så mycket saker som ja blir påmind om..
Får se vart eftermiddagen tar oss, matlagning står på schemat iallafall. Spagetti och köttfärssås, mums! Tror det va tal och att Jonas vän skulle titta förbi också.
-
Men nog om det. Kom på att ja inte laddat upp bilder från festen hos sanna och Bells 3års kalas. Så kanske ja skulle sätta mig och pilla med det? :)
Har dröjt pga att mitt bild pogram inte funkat.. men vi kör ändå!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: