åh, va mysigt, älskar vatten..

Självklart, så typiskt, alltid ska någonting gå emot mig!
Som ja skrev tidigare så bestämde jag mig att cykla till praktiken idag och ja va så nöjd att ja kom iväg 06.10, att ja orkade sätta mig på cykeln och trampa iväg så tidigt. Men när jag kommer fram och har bytt om och kommit till rätta så slår vi på tvn och upp på rutan kommer en karta över västra götaland och det är gråa moln, regn och snö över hela länet. KANON! duktig jag var som cyklade idag.. aja, hoppas det regnat färdigt innan ja ska hem tänkte jag. Men nejdå, tror ni jag har sån tur? NEJ!
Men hemma är jag, och känner mig som en blöt katt.. skulle även vilja ha mjölk i en skål!
-
Ne nu ska ja sluta deppa och se det positiva iaf, jag orkade cykla både fram och tillbaka vilket kändes skönt! Har så otroligt dålig kondition. Men i morgon blir det cykeln igen :)
-
Bjuder på en bild för att pigga upp stämningen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: