Loppis-fynd!

I söndags var vi (familjen) på en loppis, Tidanloppisen för dem som vet. Jag gillar egentligen inte loppis, det luktar äkligt, oftast äldre nästan trasiga saker som säljs och tanken på att ex andvända kläder som någon annan andvänt innan får mig att må illa.
MEN jag fyndade, Riktigt söta mini-vinglas!!
-
-
Glasen är ca 6 cm höga och kostade 10kr/st.
Det fanns 3 oranga också, som man va tvungen att köpa eftersom att de va paketpris. Men dem gav ja till pojkvännen som är lite med för orange än va jag är.
Jag har faktist ingen aning om och vad man dricker ur så små vinglas, någon som vet?
Min idé gick direkt smycken.
Jag har ingen bra förvaring för de få ringar jag har, och sedan fylldes det på med lite örhängen och armdabd mm.
-
Va tycker ni?
HISS/DISS??
UPPDATE: Jag har fått många svar på vad det är för glas. Det är tydligen likör-glas, Tack för svaren :)
Postat av: MRCOOL

Oskar tjötade om punch/likörer.. I dont know but, a! :D

2011-11-17 @ 15:00:23
Postat av: Anonym

LIKÖR glas

2011-11-20 @ 17:23:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: