!!

Nu ger ja upp! Jag kan inte hålla det ja lovat. Ännu en dag har sprungit iväg.. och ja har inte laddat upp några bilder. vi gör så att de kommer när ja har tid,punkt slut.

För övrigt så har ja precis lagt mig i sängen efter att ha kvälls jobbat lite. Har haft min badgrupp för första gången idag. Vi är fyra ledare och 16 badare alla inom LSS, det är riktigt kul och ja hoppas ja kan hålla fast vid de regelbundna onsdagarna. Snart ska ja även börja läsa tecken språk tillsammans med min vän Cajsa, det ska också bli super kul. Jag har alltid velat läsa tecken språk!
-
Jag vet ej om jag nämde för er att ja fått ett vikariat? Oavsett vad ni hört så har jag nu tackat nej till vikariatet av många olicka andledningar. Så jag fortsätter som timvikare och halvstuderande!
-
Nu ska ja dricka te och äta choklad och sappa igenom kanalerna på Tv:n som kommer sluta med att ja sätter på en film och sen inte kommer kunna somna.. i morgon upp tidigt för att jobba.. Vi får väll se hur det går :)
-
Godnatt
(jag ursäktar att ja inte fått ihop det med styckindelningarna än..)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: