Gokväll

Nu har ja äntligen kommit i säng, va jobbigare att jobba än ja trode.Eller.. ja inte jobbigt, utan ja känner mig bara trött. Hemtjänsten är mycket roligare än va ja trode, speciellt nu när ja kommit in i de och börjar kunna vart alla bor osådär. jobbar nämligen i tre små hålor, som ja knappt vart i tidigare.. haha. Men det går bra, det känns bra och ja är stolt över mig själv för att ja klarar mig så bra.
Nu har ja borstat tänderna och tvättat ansiktet och nu ska ja lägga mig och kolla på Hur många lingon finns det i världen? och hoppas på att ja somnar så snart som möjligt, då ja börjar jobba i morgon bitti igen 07.15.
Godnatt!
PS. ja rekomenderar verkligen filmen, Hur många lingon finns det i världen? Har du inte sett det, se den!
Postat av: Mandis! =)

Den ska jag också se strax! :)

Menar du inte hur många lingon finns det i VÄRLDEN? ;)

2011-09-03 @ 19:00:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: