¤

Hejsan! Jag måste erkänna att jag skäms över att det va så länge sen jag uppdaterade..
I lägenheten börjar allt komma i sin ordning och jag har planer på att fota rummen, i helhet för att ni ska få er en bild över min lägenhet. Riktigt nöjd nu när allt börjar komma i ordning, fortfarande mkt som ska köpas. Men som alla vet så växer inte pengar på träd. Påtal om växtar så har jag planterat smultron, morötter och sallad som ska smycka min balkong i sommar. Salladen och morötterna är såklart till kaninen, Charlie!
Jag har även fått jobb, 80% som personlig assistent. Ständig natt, funkar finfint! Happy tjej! :)
Allt för mig, ska inte dröja lika länge tills nästa gång då ja hoppas jag har fina bilder att bjuda på.
Postat av: Lovelyeverafter - Mammaliv, foto & design

SV: Ja, bilderna bytar jag ut till dina egna bilder :) Skicka ett mejl till mig ([email protected]) med bilderna, så pratar vi vidare där :)

2012-05-29 @ 12:31:47
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Lovelyeverafter - Mammaliv, foto & design

Hej igen! :)

Är du intresserad av designen eller? Måste veta, annars har jag en annan som är intresserad..

2012-05-31 @ 08:23:43
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: