Äntligen..

Äntligen har ja tid att skriva! Ja vet inte vad som händer, men ja har typ glömt av bloggen! Men nu ska det bli ändring. På torsdag börjar skolan, dvs två dagar kvar på sommarlovet. Suck.. Men i dag ska troligtvis ja och carro promenera in till staden, får se hur långt vi orkar gå ;D haha.. och i morgon äre planerat att vi ska åka till göteborg!

Förövringt så va rhodos resan underbar, saknar det så jävla mycket. Alla pubbar, alla människor, alla stränder... och allt! ja saknar han som sålde väskor, så jävla gullig! Happ.. för en vecka sen tog det slut mellan mig och owe, och ja pallar inte gå in på varför.. men nu ska man leva singellivet så länge det håller -.- hahaha! Ett tag iallafalll hoppas jag! :D

Föresten, det är ju snart matfestival! Och ja ska stå i ett tält där det finns massa skoj för alla nyktra ungdommar, någon som VILL vara nykter på matfestivalen? JA, det hoppas jag för i tältet finns kramruta, myshörna, en maskin som målar naglarna, sumobrottning, klättervägg och ah, massa kul! kom in och kika? :) Förhoppningsvis kommer ja att stå där på fredag, och lördag ska ja parta!:D Någon som är på ? :D

Men nu ska ja koka lite kaffe, hejdå! <3
Postat av: malin

Hejsan, rösta på mig i veckans blogg hos hannahoelin.blogg.se, skulle vara supersnällt!:P

2009-08-30 @ 10:23:15
URL: http://klickmalin.blogg.se/
Postat av: Owe

Det är la inte så svårt och gå in på varför.. Du tyckte jag va en överkåt och jävligt kass pojkvän.

2009-09-05 @ 08:57:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: