13 december, 3 advent och lucia!

Jag började min dag med att åka till jobbet och diska i fyra timmar, pengar pengar är min drog! Men tyvär måste ja lägga undan allt och spara till restskatten/: Helvete.. men men, det är bara o spara ihop vart enda öre!

Efter jobbet tog jag med hunden på promenad, jätte skönt! Det var lite kallt men ändå var det härligt, och efteråt känns det toppen. Imorses satt jag och mamma o prata lite, och vi kom fram till att vårt nyårslöfte ska vara att gå ner 10 kilo till i sommar! och ja håller på det! Så önska mig lyckatill?

När vi nästan var hemma kom ja på att ja inte vart hos pappa på länge, så det blev en sväng förbi där också! Fick lite pengar till mitt hemliga uppdrag (hm, vad ska ja med pengarna till?) Vi kollade på baksmäll, eller va den heter, haha! as rolig! Sen tog ja med mig min lilla hund och fortsatte hem igen.

Nu har jag precis skrivit klart dagboken för min praktik tid, ska strax skicka iväg den!

Juste, en sak till! Satt percis och läste Foki´s blogg! Vilken lyckost! Hon är typ i thailand (?) eller något och har det as gött. medans vi andra är i sverige och fryser röven av oss! hon ser ut att ha det hur bra som helst. Men en sak.. ja skulle aldrig vilja fira jul utan min familj! Men gissa om jag är avensjuk på henne! :(

Nu ska ja fortsätta plugga, och skicka iväg dagboken!
Vi hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: